.

.

söndag 26 februari 2012

Tillfrisknar med fart!

Sjuksköterskan sa att jag troligen slipper hem imorgon! Kiva kiva!
Läkaren tyckte allt såg bra ut i halsen! De hade opererat bort en relativt stor halsböld som troligen suttit först högre upp i halsen och sen flyttat sig ner i halsen. Otroligt igår morse då jag vaknade hade jag inte i mina virrigaste tankar tänkt att jag skulle hamna hit och dessutom bli opererad!
Så nu är det bara att vila, vila och ta det lugnt.
Elias var hit en sväng och hålla mig sällskap idag igen. Han var här igår också tills jag åkte ner för att opereras.
Essam njuter av de vackra vädret ute i nagu med moffa och marina. Avundas er alla som får vara ute det ser riktigt vårigt ut ju! Snaaart blir det trädgårds arbete!!

Hoppas jag får ligga hemma i egen säng imorgon då! Vi får se vad morgondagens provsvar säger!

Sköt om er kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar