.

.

måndag 27 februari 2012

Home sweet home!

Så skönt att öppna dörren hem och få krama om Essam! Har saknat honom så mycket. Essam tycker inte om sjukhus men han har trots det tyckt att de är helt okej att mamma är där så att jag blir frisk. Han är nöjd att han inte behövde komma dit annat än på lördagen. Och även då tyckte han att han skulle vänta i bilen.

Frysen är fylld med glass! Mmm.. Kokade korvsoppa kände riktigt att det vill jag äta då jag kom hem. Jag ljuger inte då jag säger att det smakade underbart efter all sjukhus puré mat. Visst jag måste mixa min soppa men smaken var fantastisk!

Nu ligger jag i soffan och vilar magen är mätt medicinerna tagna och vatten glaset står fullt på bordet. Essam är med mig och snart skall vi titta på buu-klubben tillsammans!

Oj det är så skönt att vara hemma igen !(fast det är smuts och oreda i varje knut men jag ser det inte nu!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar