.

.

lördag 25 februari 2012

Jaa kära läsare!

Jag har haft en spännande dag idag. Kom till tyks utan den minsta aning om vad som skulle hända. Blev lite skraj då mitt crp var 143. Men tänkte inte att det var någon större fara.
Det visade sig efter att läkaren kollade med en "näskamera" att jag troligen har en böld i halsen. Men för säkerhets skull skickades jag iväg på magnet röntgen. I rullstol och sen med patient transport! Kände mig som världens värsta sjukling!
Nu har de dock blivit klart att jag måste opereras i kväll ännu! Så snart gott folk blir jag frisk igen!! Just nu är jag full pumpad med antibiotika, varm som en kamin och så tusans hungrig! Om jag skall försöka se de positiva med dethär så har jag tappat 4kg.

Men helst av allt så skulle jag vilja vara frisk och kunna vara ute och leka med världens underbaraste pojke Essam och dricka capuccino i mitt svala mysiga kök hemma på mellangård.
med Elias!

Kram på er alla!


1 kommentar:

  1. Kram på dej! Du ska se att du snart är på benen igen och får mysa med Essam och Elias så mycke du orkar! Sköt om dej!
    Heidi :)

    SvaraRadera