.

.

torsdag 2 februari 2012

Dagdrömmar

Är hemma med Essam som är magsjuk stackars liten. Fått tvättenkorgens översvämning under kontroll nu måste jag få allt torrt och strykt!
Det är där mina dagdrömmar kommer in jag drömmer för stunden om en torktumlare!=) ljuvligt inga torkställningar som står och samlar damm och är i vägen. Sommartid är det ju inga problem då tvätten får torka ute men dagar som denna skulle den där torktumlaren vara guld värd där i badrummet.

Nu hoppas jag bara att Essam börjar må bättre så att han snart orkar ut i skidbacken igen och är sitt egna pigga glada jag. Man märker så bra på honom då han är sjuk. =(

2 kommentarer:

  1. Du är flitig på att blogga du Freja! =)
    krya på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bloggar från telefonen så det går väldigt smidigt!=)

      Radera