.

.

tisdag 21 februari 2012

Snö snö

Snön den yr ner igen. Så det blir att börja skotta då efter jobbet igen om inte pojkarna mina hinner före förstås. Man kan ju alltid hoppas.
Sitter och njuter av morgonens tystnad essam sitter i vardagsrummet och grejar på med sitt och Elias sover. Snart skall jag iväg på jobb. Hoppas att de inte kommit så mycket snö att jag fastnar med bilen.

Jag älskar tidiga dessa tidiga, tysta, lugna stunder på morgonen. Jag stiger gärna upp extra tidigt bara för att kunna njuta av gryningen en liten stund.

På veckoslutet brukar vi bara mysa hela morgonen oftast bara Essam och jag eftersom Elias tycker om att sova på morgonen han. Så essam och jag tassar alltid runt här hemma i pyjamas och kryper upp i soffan under täcket och tittar på barnprogram tillsammans.

Ha en skön dag och njut av snön alla ni som har sportlov!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar