.

.

fredag 17 februari 2012

Fredag igen..

Så var de fredag och här sitter jag och stickar. Började sticka stjärnvantar i gult och rostbrunt är inte riktigt nöjd med färg valet och funderar på att börja om från början.. Nåja kan i värsta fall ge dem till en påsk kyckling! =)
Sen en bild på min fina stickpåse som jag fått av mamma!

Idag efter att vi skottat hela gården med Elias byggde Essam och jag tornet till hans snöslott nästan klart. Så nu har han ett torn som han kan klättra upp i! De ser så häftigt när han sitter där uppe! Det är min och Essams tradition att varje vinter bygga snökoja men med åren har de blivit mera snöslott än koja!
Om vädret är fint så skall jag ta lite bilder på slottet imorgon nu är de för mörkt där ute! Hoppas på mera snö så vi kan få bygga länge ännu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar