.

.

tisdag 1 maj 2012

Talko arbete

Idag åkte vi iväg till camping solliden på talko. Hela området var i behov att bli krattat och lagat i skick till kommande sommar säsong och alla turister som kommer till vår skärgårds stad. Vädret var så underbart och bättre sysselsättning kunde jag inte tänka mig en dag som denna.

Efter krattandet blev vi bjudna på super god mat och trevligt sällskap. Stort tack till Erez och Yifat för en trevlig dag tillsammans med er.

Saknar denna talko anda vi var mycket på talko då jag var barn och alltid var det lika roligt iaf vad jag minns! Kanske det blir mera sånt sedan då Essam börjar skolan och har sina intressen..hoppas det iaf!

Förlåt att bilderna inte är i rätt ordning men har inte haft tillgång till datorn. Fixar det så fort jag får möjlighet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar