.

.

torsdag 31 maj 2012

Halv tokig eller hel galen!?

Ja vad skall man säga. Väntade här hemma på att Elias skulle komma hem. Det blev senare och senare.. Men jag satt och väntade det riktigt kröp i benen på mig och jag kände att jag måste slippa ut på en tur. Så klockan 22 då han kom hem så var jag redan ute färdig att starta hade även tagit en sväng runt gården redan. Det blev inte så lång sträcka bara 3,76km men skönt iaf och bättre än ingenting!

Men nog börjar man bli lite små beroende av att slippa ut och röra på sig. Jag hoppas det hålls i och att resultatet kommer börja synas till hösten.

Gällande rubriken så undrar man ju vad grannarna tänker då det kommer en cerise färgad jacka spurtande med full fart sent på kvällen. Säkert samma de tänkte då jag dekorerade min trädgård med sork skrämmor! =) Eller i vintras då jag skidade runt i trädgården för att platta ner snön så att sorkarna inte skulle trivas..


Imorgon nya tag! Nu dusch och sedan god natt för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar