.

.

söndag 20 maj 2012

Fin i håret..

Jag har haft lyckan att få ett väldigt lätt hår att fixa och laga. Eftersom jag inte har rakt eller lockigt utan där mitt emellan så är det lätt att fixa. Min platt tång började krångla för en tid sedan. Hela maskinen blev bränn het och hade ett konstigt tickande ljud så jag vågar inte använda den mera. Så igår då vi var ute och snurra i butiker med Elias och Essam köpte jag denhär till mig. Istället för plattång tänker jag prova något annat så jag köpte obh nordica pro airstyler den går också att platta håret med men man kan också laga stora fina lockar så den har allt jag behöver. Jag provade den lite igår och det är jätte lätt att bara få lite volym i håret med den.

Ha det bra!



2 kommentarer:

  1. Spännande får jag prova när vi ses den 9.5??? Du vet hur svårt det kan vara att få ett spikrakt hår att böja sig.... Kram min flicka

    SvaraRadera
  2. Såklart vi fixar sen då du kommer! Den funkar mera som en fön den blåser varm luft istället

    SvaraRadera