.

.

lördag 12 maj 2012

Jag älskar att paketera paket!

Det är så roligt att paketera paket jag har massor med roliga paketerings grejer. Idag skall Essam på kalas det är två flickor från nyckelpigorna som har kalas. De kommer få varsin virkad korg och en påse med träpärlor, lås och band så de kan laga egna armband och en stor ballong. Jag har paketerat med mörklila paketerings papper och dekorerat med glittriga pappers bilder som jag köpt från leksaks butiken. Som födelsedags kort har jag använt samma glittriga bilder och skrivit på baksidan. Paketerings band har jag köpt mycket i Sverige idag använder jag ett pink/rosa prickigt och ett som det står "a nice surprise!" på.

Före kalaset skall vi susa iväg via blom butiken för blommor skall man förstås föra då någon fyller år!=)

Ha en trevlig lördag allihopa!














2 kommentarer:

  1. Den rosa korgen är redan fylld med hårspännen och tofsar, det var det första Emma gjorde när vi kom hem från kalaset och rosen skulle sättas i vas. Nu skall mamma pusta ut, men visst är det roligt med kalas. Ha en skön lördagkväll.

    //Marina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad roligt att korgen kommit i användning och tack för ett roligt kalas! Essam satt hela vägen hem och planerade hurdant kalas han skulle vilja ha.. =)

      Radera