.

.

torsdag 10 maj 2012

Mina blivande gardiner..

Såhär ser mitt gardin tyg ut. Älskar färgerna och kan redan se slutresultatet inne i mitt huvud. Jag har möblerat om och lagat ett utrymme åt mig i salen där jag kan ha sy maskinen och sitta och jobba. Jag har också lovat min son utklädningskläder efter som hans tiger dräkt snart är för liten. Så jag har iaf något att göra sedan då pojkarna är i Israel.

Det här tyget var ett riktigt fynd betalde endast 3,60€/m så jag köpte hela rullen så nu har jag tyg så det räcker till gardiner och stols överdrag. Jag gillar jätti-rätti de har fina tyger och bra priser! Det bästa är nog att där hittar man det man söker! Kommer sällan ut därifrån tomhänt. Så bara trädgård sysslorna är under kontroll så skall det börja sys.. Kanske imorgon då jag slutar tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar