.

.

måndag 28 maj 2012

Länk!

Tvingade mig själv iväg på länk trots lite grått väder. Efter ungefär 3km började det regna lite och efter 5 km kom det ganska bra med regn. Så skönt med sommar regn och den där ljuvliga doften sen som kommer då det regnar.

Då jag kom hem hade sonen min somnat mitt i buu klubben så jag bar honom till sängs. Hoppas det bara är trötthet och ingen sjukdom. Nu ligger han iaf i sin egen säng under täcket och sover så sött. Han har sedan liten varit duktig att sova. Han har alltid sovit flera timmar på dagen och lagt sig tidigt på kvällen. Nu sover han också ibland på dagarna eller vilar och sedan går han och lägger sig kl. 20.00. på kvällen. Ibland läser han en stund men är han trött så somnar han med detsamma. Det bästa är att han är pigg och glad på morgonen. På min födelsedag igår vaknade jag av att Essam sakta sjöng ja må hon leva i mitt öra. Vad är inte ljuvligare än det!

Ha en skön kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar