.

.

fredag 26 februari 2016

Må bra

Så det där med att komma igång med att fasta igen har gett tydliga resultat och ganska snabbt. På en relativt kort tid har jag gått ner flera kilon. Vilket känns verkligen skönt. Jag vet att man inte skall stirra blint på vågen och brukar inte väga mig så ofta men imorse då jag hoppade upp på den så blev jag så positivt förvånad. Äntligen händer det! Nu är jag påväg mot mitt mål jag vill möta min 30 års dag snyggare, hälsosammare och gladare än någonsin! Jag fastar ju inte bara utan brukar komma mig iväg ut och träna 3-4 gånger i veckan. Helst springer jag speciellt nu då det har blivit såhär ljust och fint så är det härligt skönt att bara springa fram längs småvägarna för sig själv. Det är som terapi att få springa där för sig själv med sina tankar, problem och funderingar. Nu vet jag att det gett resultat så nu är det bara att fortsätta köra på samma bana jag har ju några veckor kvar tills jag fyller år så. Förra våren var jag också på god väg med min hälsa ända till jag fick benhinneinflammation och kunde pågrund av den inte springa. Det var något av det värsta jag varit med om att inte kunna springa, gå eller röra sig utan smärta. Därför får jag inte nu heller låta ivern skena iväg för då går det ofta till överdrift och då kanske jag hamnar i samma sits som förra året. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar