.

.

lördag 15 mars 2014

Pizza

Snart snart är pizzan färdig! Hela köket doftar pizza. Vad passar inte bättre en lördag eftermiddag då marken utanför är vit av snö. Solen skiner och vi är lediga hela familjen tillsammans och bara njuter av att få vara här och nu. 


Måste bara tillägga att jag älskar min spis och ugn. Det är helt annat att laga mat och baka t.ex då jag bakar kan jag ha alla plåtar på en gång i ugnen och allt blir jämnt gräddat. Med gamla ugnen tog det en evighet att grädda plåt för plåt och mellan varven måsta jag svänga plåten så att det gräddade jämnt. Nu är det bara alla plåtar in, timern på och vips är det färdigt. Me love! Jag skall testa på att laga maltlimpor någon dag (tro det eller ej har jag aldrig bakat maltlimpor)

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar