.

.

måndag 10 mars 2014

Påslakan

Jag gillar lakan och det viktigaste är att dom passar ihop. Nu är det inte så lätt att hitta fina påslakan som passar till vårt dubbeltäcke. Speciellt om man inte heller är redo att betala en hel förmögenhet för sina lakan. Nå iaf så fyndade jag lakan med dethär mönstret på hm home. Beställde också handdukar därifrån för en tid sedan och vi är så nöjda med dem.  Kvaliteten är bra och färgen håller. Vi har också lakan från hm home som vi haft i c.2 år som har hållit formen och färgen perfekt fast dom är tvättade fast hur många gånger som helst. Så nu väntar jag med spänning på att få paket på posten. Lite annat smått och gott fastnade också då jag gjorde min beställning.

(Bild lånad från hm home)

Och jo! Jag överlevde tandläkar besöket som tur har jag den snällaste tandläkaren i världen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar