.

.

lördag 26 mars 2016

Avslutar projekt

Vad är inte bättre sysselsättning såhär då det är påsk och ledigt än att avsluta dom där projekten som inte riktigt blivit färdiga. Jag tappade gnistan för att sticka för en tid sedan. Ibland bara försvinner den och blir borta en tid. Så Essams nya par vantar har väntat på EN tumme nu i en liten evighet. Men nu är vantarna färdiga. Det blev ett par enkla vardagsvantar i ganska neutrala färger. Han är i den fasen nu då det helst inte skall vara så färgsprakande. 


Ett annat projekt som jag inte riktigt har kunnat avsluta har varit vår matta i vardagsrummet. Den är ju stor och fin men började virka lite till på den för en tid sedan. Ja och så blev det på hälft som vanligt men nu virkade jag färdigt den ljusa randen runt mattan. Några varv i annan färg ännu så blir mattan den storlek jag har tänkt mig.

One of a kind mattan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar