.

.

onsdag 6 april 2016

Våren

Iår har våren fört med sig mycket gott. Jag har satsat stenhårt på min träning och har äntligen börjat känna tydliga resultat då jag springer över stock och sten utan att ens bli så andfådd. Det känns såklart på kläderna också att vikten minskat vilket är så skönt för ett tu tre har man så mycket i garderoben att välja mellan. Bara jag kommit ner till mitt mål så får jag börja förnya garderoben lite. Min träning just nu är att jag springer 5-6 dagar i veckan och tränar lite styrketräning på sidan om. Brukar köra lite backträning också emellanåt. Men det viktigaste är att det skall kännas roligt och att jag njuter av min träning. Idag var en sådan dag då det var helt härligt att få träna. Fast visst är det härligt då man får springa på såhär vackra stigar kolla bilden nedan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar