.

.

torsdag 29 maj 2014

Stickat

Eftersom jag är förkyld har jag fått ligga i soffan hela gårdagen och nästan hela denhär dagen också. Jag håller på och stickar och sådanahär är det jag stickar. Sommar sockor, ballerina sockor eller va skall jag kalla dom?! Iaf kommer jag sälja av dessa sköna vackra sockor på pargas dagarna tillsammans med min kusin Annika som säljer sina vackra gatuborstar. Så passa på och kom förbi en sväng. Tvålarna skall också få komma med till pargas dagarna. Nya tvålar som jag lagat är kanel tvål och nässeltvål. 

Ha en fortsatt skön dag. Nu skall jag ta en kopp kaffe lite medicin och sedan skriva lite tvål etiketter. Eftersom jag ännu inte är helt frisk så passar jag på att sitta och göra bort lite sånt smått som jag annars inte har ro att sitta stilla och göra. Som att skriva etiketter till tvålarna. =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar