.

.

torsdag 1 maj 2014

Torsdag

Idag skiner inte solen. Det känns lite sorligt för jag skulle så gärna jobbat lite i trädgården. Men mina utslag som jag fått av solen mår iaf bra. På veckoslutet började jag projekt fixa gunga. Essam har en gunga som hänger i ett av våra gamla träd här på gården. Nu är det ju bara det att jag måste klura ut något annat system för att gungan inte skall vara så trög utan lättare så man får hård fart. Medan Essams gudmor fixade med repen så passade jag på att knäppa några bilder där högt uppe på stegen. Det är inte alla dagar man tar bilder från en sån vilken.

Vårt vackra Mellangård. 
Blir så stolt av att se denna bild för jag tycker inte precis att det är så roligt att klättra högt upp på stegar och så men ibland gör man saker som senare verkligen förvånar en själv.

Snart snart fylls hela denhär trädkronan av stora vackra blad. På sommaren är kronan så tät så den fungerar bra som regnskydd.

Ha en skön torsdag och hoppas verkligen vi får se såhär vackra dagar igen som det var i söndags.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar