.

.

söndag 23 februari 2014

Hej!

Hoppas ni haft ett skönt veckoslut. Det har iaf jag. Det bästa med detta veckoslut var att min mamma kom på besök. Det är alltid lika ljuvligt att ha henne här. Igår kväll satt vi och handarbetade tillsammans min kusin Yanda var också här. Oj vad roligt vi hade det blev många glada skratt. Jag har börjat sticka barn vantar till vårens påskmarknad. Det skall bli lite olika roliga vantar till familjens minsta just nu är det uggle vantar på gång.

Jag har också börjat planera hurdana kransar jag skall laga och idag på färjan från nagu slog inspirationen in. Drog på mina rosa stövlar genast då jag kom hem och traskade iväg till skogs och plocka material. Inom snar framtid skall ni få se hurdana kransar det skall bli. Men tills det får ni nöja er med en bild av vantar jag håller på med just nu.

Vantarna skall ännu få ögon, vingar och kanske en liten rund mage. =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar