.

.

onsdag 23 januari 2013

Onsdag

Nå nu är vi verkligen på god väg kan jag säga! Essam och jag besökte simhallen idag. Vårens mål är att lära Essam simma hittills har det gått fint Essam simmar gärna men inte utan flyt dynor jag har dock alltid uppmuntrat honom att varje gång prova utan och öva utan. Och kan ni tänka er idag överraskade han mig helt och dök utan flyt dynor c.4m med öppna ögon och utan att röra botten. Det var en så stolt och lycklig pojke som efter simningen ringde och berättade för pappa sin att idag hade han simmat. Så nu är vi alla peppade att fortsätta träna nästa simhalls besök har vi planerat in på måndagen om vi kan hålla oss annars kanske vi måste fara en sväng på veckoslutet om vi hinner. 

Här en somrig strand bild denna sommar kommer det att bli mera sim och mindre plask i vatten brynet.

Ha en skön kväll nu skall jag gå och tömma simkassen och tvätta upp allting. Jag hade min nya baddräkt idag en fin röd sak jag hade annars tänkt skaffa en matchande tankini topp till min bikini nedre del. Men hjälp så det var svårt att hitta en sådan. Kanske bättre tur närmare sommaren får jag hoppas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar