.

.

tisdag 1 januari 2013

2013

Nu är det nya året här. Mitt löfte för 2013 är mera motion, mindre godis och att göra så många pyssel/renoverings projekt som möjligt! Jag avslutade 2012 på hälsocentralen med en stor inflammation i munnen jag fick 1 veckas antibiotika kur. Jag har iaf kunnat sova inatt i jämförelse med natten innan då jag hade så mycket värk så det blev en sömnlös natt. Nu är det regnigt och ruskigt och jag önskar att det skulle bli kallt och komma snö så jag får ta skidorna fram och skida omkring lite här på åkrarna. Fast smälter snön snabba tag bort får man väl lov att ta fram cykeln istället.

God fortsättning på det nya året!


Mina snölyktor som smälte bort under natten.=(

Essam tittar på raketer.

1 kommentar:

  1. Ja det låter bra kommer gärna med på motiondrundor med dig när vi är på samma ort kram från mamma

    SvaraRadera