.

.

måndag 18 mars 2013

Träning

Som jag skrev i ett tidigare inlägg som ni hittar här så har jag kommit igång med min träning igen. Min tanke var att springa på cosstrainer 4-5 gånger i veckan c.30minuter per gång. Nåja jag har inte kunnat hålla mig utan jag har sprungit 6 gånger i veckan och c. 40 minuter per gång och som avslutning har jag även tränat mina mag- och ryggmuskler. För att hålla lite kolla så har jag skrivit ner mina mått varje vecka. Förra veckan såg jag redan tydliga resultat och i morgon är det dags att mäta igen. Oj oj så spännande! Det är som en stor present som man väntat och jobbat för i en hel vecka och så får man äntligen veta hur det gått. =)

Kastade ett roligt förslag till gubben min igår att vi skulle för varje kilo vi går ner lägga undan 10€. Sedan till hösten räkna ihop hur mycket vi gått ner totalt tillsammans och för pengarna göra något roligt kanske en resa eller något sådant. Inte så tokigt! Vi får se om han kommer med på det eller inte om inte så tror jag att jag kommer lägga undan 10€ för varje kilo själv och sedan köpa något fint till mig på hösten.

Ha det så skönt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar