.

.

måndag 18 mars 2013

På räddnings uppdrag!

Alltid redo? Nja nästan iaf men att bli tvungen att rida ut mitt i natten i -15 grader i min vita Honda iklädd pyjamas och håret i världens häftigaste frisyr är alla gånger inte så jippie! Nåja blev iaf tvungen att göra det inatt. Fick äran att rädda min man som var i nöd mitt i natten. Han hade kört ner i diket med lilla rollsroysen näsan före. Som tur hade han kört av vägen bara några 100m från vårt hus så räddaren behövde inte köra så långt den här natten. =) Nu är alla hemma och bilarna någorlunda oskadda och ett vackert RR näsavtryck nere vid lilltervo vägskäl. ( vår lilla RR är en liten gammal caddy för er läsare som inte visste det).

God natt, god natt och sov nu alla så gott! Kör försiktigt för vägarna är väldigt hala och den här räddaren i nöden skall nu sova så jag tänker inte komma och rädda någon annan mera inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar