.

.

fredag 8 mars 2013

Spel

Ett roligt spel för hela familjen kom idag på posten. Tillsammans med några böcker till Essam. Det är alltid lika roligt med paket och för mig är det viktigt att Essam har böcker. Jag menar klart han skall ha böcker jag älskar också böcker och köper massor med böcker till mig själv så det är ju en självklarhet att Essam då också skall ha böcker. En vacker dag kommer vi ha så mycket böcker så ett bibliotek blir ett måste. Som tur har vi stort hus med många rum så en vacker dag blir det ett bibliotek.
Tillbaka till spelet jag är verkligen inte duktig på sådana här spel där man skall försöka visa och den andra skall gissa. Drog ett kort med bilden av en fisk på. Hmm jag tänkte efter och la mig ner på golvet och lekte fisk och Essam ropar med största säkerhet och glädje "flodhäst". Den här duktiga mamman höll på att kikna av skratt där jag log på golvet.

Ha en skön fredag kväll! Här har vi Essam ännu flunssig och sjuk så han har redan gått och lagt sig så jag sitter här i soffhörnet och stickar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar