.

.

lördag 16 mars 2013

lördag

Lördag och vacker väder! Äntligen! Imorgon blir det barnloppis i malmskolan här i pargas. Skall bli så skönt att få tömt bort lite kläder och leksaker igen för skåpen är verkligen proppfulla just nu. Kommer sälja bort lite ute leksaker också. Så kom och fynda imorgon kl. 10-13 i malmskolan i pargas.

Idag är inte vilken dag som helst heller idag är det faktiskt åtta år sedan vi gifte oss Elias och jag. =) Tänk vad åren går och så mycket vi gått igenom tillsammans. Vi ser fram emot många många år tillsammans fulla av äventyr, skratt och lycka. Det känns som igår då vi stod i magistraten i Vasa och lovade varandra evig kärlek. Då var vi unga och kära! Nu är vi några år äldre men fortfarande lika förälskade som den dagen. Vår vigsel i Vasa var en stor hemlighet det var endast två av mina goda vänner som då visste om vad vi tänkte göra för de kom med som vittnen. Sedan blev det ju en lindrig chock för våra föräldrar, familj och vänner då det fick reda på att vi gift oss. Ett år senare kom en chock till för våra nära och kära för då väntade jag Essam.

Essams dop



Vår lilla konstnär

2 kommentarer:

  1. Ja det var några överaskningar men positiva sådana, är så glad för min svärson och mitt barnbarn. Tack Freja för att du gett mig den glädjen i livet kram från mamma

    SvaraRadera
  2. Grattis! Hoppas ni får många fler lyckliga år tillsammans.
    Ses i morgon!

    SvaraRadera