.

.

tisdag 15 januari 2013

Min stora pojke.

Det är så ofattbart min Essam har redan blivit så stor. Nu har vi plockat bort lite "barnsliga" grejer från rummet bl.a. hans gröna löv som han hade över sängen. (Någon som vill köpa för en liten slant jag har ett löv och två små barnstolar till salu)?
 Sedan har han själv funderat och planerat hur han vill ha det och var han vill ha sin säng. Min sötnos! Nästa steg är inköp av en stora pojkars säng vi har tittat på en sådan här säng i asko. Sedan har han säng en tid framöver åtminstone. Nästa steg blir väl att måla om misstänker jag eftersom djungel temat börjar kanske sådär sakta kännas barnsligt det med. Men nu går det iaf ännu då han leker med sina ninjago gubbar. Men snart, snart...

Idag har jag slutat jobb tidigt och Essam har en kompis här och leka. Så den här mamman sitter i köket och njuter av att lyssna till deras fantasifulla underbara lekar. Oj vad roligt alltså. Tänk hur mycket leken ger till våra barn.

Ha en skön kväll... kanske det blir lite sus i pulkabacken efter maten!


Essams rum före

Essams rum efter att vi möblerat om



1 kommentar:

  1. Köper gärna gröna lövet till Loke om du har det kvar när jag kommer see you

    SvaraRadera