.

.

måndag 28 januari 2013

28 Januari

Tro det eller ej men idag har det verkligen gått ett helt år sedan jag började blogga. Här kommer lite bilder från mitt första blogg år. Jag började blogga lite om det ena och andra. Sedan blev jag sjuk och bloggade några dagar från sjukhus. Våren kom och vi firade vår bröllopsdag 7 år gifta inte så tokigt men största chocken för folk brukar vara då jag berättar att vi träffades mellan jul och nyår och gifte oss den 16 mars. Mycket har hänt under året som gått men största och mest spännande för mig var nog julmarknaden. Visst det var andra gången jag deltog men jag hade nog satsat så mycket mera tid och pengar den här gången så det pirrade nog i magen inför marknadsdagen.

Jag trivs med att blogga och skriver gärna av mig ibland. Bloggen hade jag tänkt i första hand för släkt och vänner utomlands så att de får ta glädje av vår vardag och alla ups and downs. Se bilder på Essam och vad allt vi har pågång här hemma. 

Tack alla kära läsare för visat intresse det är så roligt att se att ni bara blir fler och fler. 
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar