.

.

söndag 25 november 2012

Boktips

En perfekt bok för dig som älskar att baka muffins. Boken är fylld av vackra bilder och skriven på ett bra sätt så också du som inte alla gånger lyckas med dina bakverk kan lyckas. Jag köpte boken som en liten gåva till mig själv efter som jag älskar att baka och har också en svaghet för vackra böcker speciellt böcker som har färggranna tydliga bilder.  Boken innehåller flera olika sorters recept på muffins jag har ännu inte haft tiden att testa något av recepten men kanske sedan efter julmarknaden. Till garnering blir det tjusigt då man spritsar och jag har ganska många olika tyllar men jag har haft svårt att hitta en hållbar spritspåse så nu har jag använt påsar i plast för dom har iaf hållit ihop då jag spritsat. Köpte en sprits från Ikea men den påsen gick sönder på första användningen dessutom kom all frosting genom tyget så jag blev väldigt kladdig om händerna.

Ha det så bra!



1 kommentar: