.

.

söndag 4 november 2012

Barnloppis!


Idag var vi hela familjen och sålde på barnloppis. Resultatet blev som alltid super bra jag har varje gång sålt för över 100€ så jag anser att det är lyckat. Essam blev super nöjd då han märkte att han kan tjäna pengar på sina gamla leksaker och blev väldigt ivrig på att plocka fram. Själv fyndade jag två par lösare jeans till Essam att ha i Bantis båda för 2€ ett par fleece byxor att ha under halaren eller ute byxorna då vi är och skidar eller skrinner. Sedan fyndade jag ett par me&i svarta harem byxor för 1€ och fotis shorts, blus och strumpor för 3€. Efter barnloppisen körde vi iväg till Ikea hela familjen det viktigaste gardinstänger glömde vi köpa men kom som tur hem med en hög förvaringslådor eftersom jag blivit lite irriterad på mina förvaringslådor i paff som bottnen inte håller utan allt ramlar ut då man lyfter. Så nu har vi investerat i nya förvaringslådor av plast med skapliga lock som är lätta att lyfta och bära.  Som ni alla vet så är Ikea en farlig butik och man samlar på sig en massa saker som man behöver och det blev nog lite sånt också!

Ha en skön söndagkväll!

Här några bilder på mina fynd! Varsågoda!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar