.

.

onsdag 31 oktober 2012

Mys pys i mörkret!

Sitter och kurar i soffan med tända ljus och sprakande brasa. Dagens har gått med ett huj och idag har jag fått väldigt mycket gjort. Slutade tidigt och hämtade Essam eller gegga pojken. Så såg han iaf ut som tur äger jag en tvättmaskin. Det är väldigt smidigt att skölja av all sand på dagis och sen lägga all tvätt i en plastpåse så är det bara att kasta i tvättmaskinen då man kommer hem. Efter att Essam bytt kläder åkte vi till skanssi och handlade. Essam var på ett strålande humör och vi gick hand i hand och njöt av varandras sällskap. Essam är oftast helt ljuvlig att ha med och shoppa om han är med på det och vill åka och shoppa. Idag hittade han en snygg långärmad blus i grått med en dödskalle i mörkgrått och silver på som vi shoppade och tro det eller ej så var den blusen det enda i klädväg vi köpte idag. Favorit butiken Tiger var vi tvugna att besöka där fanns en massa fina julsaker och jag hittade några små tomtar till Essams julkalender. Till mig själv köpte jag ett par bambu stickor i storlek 12 sedan då jag har tid har jag planer på att sticka en halsduk av novitas mohair garn jag köpte garnet idag och hoppas att jag skall finna tid att börja sticka den.

Ha det så skönt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar