.

.

tisdag 16 oktober 2012

Go´kväll!


Just nu då träden fäller sina löv, ibland regnar det och ibland skiner solen. Ett tu tre så blir det väldigt kallt och däremellan så är det varmt som bara den. Alla utemöbler är snart inplockade i vedlidret för vinterförvar. På kvällen lyser lyktan ute på gården, brasan sprakar i spisen, sockorna är på och handarbetet i handen. Just nu och på något konstigt vis älskar jag hösten då man får kura ihop under en varm filt med sina sköna sockor på med en rykande kopp te i handen. Jag bara njuter av naturen och alla vackra färger som finns kvar. Visst finns det tråkiga saker med hösten med så som mörkret som ligger tätt över gården på morgonen då jag skall åka iväg till jobbet. Men jag är en positiv människa som inte hakar upp sig på en massa negativitet usch vad dyster allt skulle vara då. Så jag ser på livet med en positiv blick istället. 

Det har blivit lite mindre blogg skrivande på senaste tiden efter som min blogger app på telefonen krånglar och låter mig inte ladda upp några inlägg med bilder. Så bloggar nu från datorn istället och jag har inte precis vant mig vid det ännu.

Sköt om varandra och ha det så skönt! 

Kram!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar