.

.

fredag 26 oktober 2012

Kalas!


Kalas kalas är allt som det pratas om här hemma förtillfället. Idag har jag bakat tårtan och lagat fyllningen så att den får stelna lite i kylskåpet före garnering. På Essams halloween kalas kommer vi ha mete men istället för mete så blir det häx mete skillnaden är väl att barnen får fiska med en kvast och i påsarna är det lite halloween godis och en magisk penna som man kan slå knut på. Kvällen är inte slut för min del ännu jag har 40 ballonger kvar att blåsa upp och så borde jag städa lite i knutarna. Imorgon återstår det att duka och baka marängerna och spöka ut sig lite. Tyvärr har denna häxa missplacerat sin häx hatt sedan senaste tur till blåkulla men hoppas den hittar fram tills imorgon kväll. Annars har jag en mini hatt som reserv.

Ha det så skönt!




1 kommentar:

  1. Det blir säkert ett super skoj kalas. Hoppas du fick allt fixat fast du inte kom iväg till butiken. Ha så skoj! =)

    SvaraRadera