.

.

lördag 28 april 2012

Välkommen till pargas...or not!

Såhär välkomnande ser det ut i pargas. Tillsammans med en väninna besökte vi ett café här i pargas för att köpa varsin glass och sitta ute i solen och prata.

1. Café stängde redan klockan 14.00 idag.
Nåja jag är inte så besvärlig solen skiner och vi hann precis i tid före café stängde vilken tur!

2. Sitt ute sedan då det inte finns en endaste bänk på köpmansgatan.
Men som sagt jag är inte besvärlig kan bra sitta på trottoar kanten utanför ålandsbanken i solen med min glass inga problem.

3. Nå där satt vi och pratade och njöt av juldekorationerna, konstverken och de vackra gigantiska krukorna utan en endaste en blomma i.

Så alla som jag känner välkomna bara till vår vackra skärgårds stad väldigt tjusig såhär inför Valborg och allt!


2 kommentarer:

  1. Ha, ha...hmmm ser verkligen inbjudande ut. tur att du fick glass i varjefall =)

    SvaraRadera
  2. Ojdå...julgirlander och hakkors...Jag tror nog det blir finare snart, det har ju varit så kallt hittills, vi hoppas folk vaknar opp ur vinteridet innan Wappen!
    Ha en skön helg där i Lilltervo! :)

    SvaraRadera