.

.

söndag 1 april 2012

Mina loppis fynd!

1. Vinterjacka till Essam att ha här hemma nästa höst/vinter.

2. Långärmad tröja i svart och grönt ännu lite större i storleken men det är bra att ha färdigt för växer gör pojken min som bara den.

3. Två par shorts så shorts har vi då inte brist på i sommar.

4. Häftig t-shirt egentligen är denna alldeles för stor men kunde inte motstå att köpa den. Den får vänta längst ner i t-shirt högen tills Essam blir äldre. (den blir inte ensam för det har hänt sig förut att jag inte kunnat motstå)

Så det har varit en lyckad dag!

1 kommentar:

  1. fina fynd du gjorde på loppisen, det är nog ett mycket vettigt system att återanvända genom att sälja och köpa begagnat. Ha en bra dag idag skall vi skida 12 km har skidat de andra dagarna 7-8 km dryga. Skönt är det att vara ute. så har jag ramlat en gång på rak mark...knölar
    kram min flicka

    SvaraRadera