.

.

söndag 29 april 2012

Easytone

Ute på en snabb länk före bastun tillsammans med Essam. Så skönt jag älskar att gå på alla små vackra vägar vi har här på lilltervo. De är så sagolika, lugna och tysta vägar. Fast vi mötte faktiskt ett äldre par som också var ute på promenad.

Jag tror verkligen att mina easytone tossor är det bästa köpet jag gjort på länge för de gör promenader så mycket roligare. Dessutom så gör de att jag känner mig mera motiverad att gå ut och gå än tidigare.

Essam hinner och orkar bra med då han har sin sparkcykel som han susar iväg med. Det var lite spännande också för vi såg en överkörd orm.


2 kommentarer:

  1. oj känner inte igen mig de har avverkat så mycket skog...men tror att du är väg ner mot hardings????
    snart se ses vi min flicka kram från mamma

    SvaraRadera
  2. Jepps påvägen ner till hardings!

    SvaraRadera