.

.

fredag 13 april 2012

Didriksons

Köpte i höstas Didriksons regnställ till Essam. Jag sade med säker röst till Elias "sidu det lönar sig att satsa lite mera det håller sen!"

Nåja idag var plast delen på hängslet av!! Blev lite sur på allt som heter Didriksons nog skall det hålla mera än sex månader. Så jag kontaktade sidan varifrån jag beställde regnstället.
Min surhet bara flög iväg då jag blev erbjuden att skicka regnstället tillbaka och få pengarna tillbaka eller försöka hitta en passande del och få 10euro som kompensation.

Så var kan man hitta plastdel??? Annars säljer väl prisma Didriksons om jag köper nya?

Nu är det en lycklig mamma som sitter och njuter av fredagskvällen och tittar på hauskat kotivideot tillsammans med sin Essam.

2 kommentarer:

  1. Exakt sådär gick det med plastdelen på äldre pojkens Didriksons galonbyxor också! De var ett par månader gamla då det gick sönder. Äsch, att jag var så lat att jag inte tog kontakt med butiken. Nu är det ju mer än ett år sen så nu lär det vara lite sent att klaga. Men säg om du hittar en såndär plastdel någonstans, här har vi nu använt säkerhetsnål, vilket ju inte är så praktiskt.

    SvaraRadera
  2. Jag kanske kontaktar didriksons kund service om jag inte hittar plast delen så får de nog lov att fixa en sån. Nog kan det vara att det ännu inte är för sent Dani. Det är kvalitets grejer och det skall hålla slit och släng! Jag räknade att det är 7 månader sen vi köpte Essams.

    SvaraRadera