.

.

söndag 29 juni 2014

Regn och rusk

Det är mycket man kan göra då det regnar och ruskar. Städa och laga fint hemma. Fixa etiketter till tvålarna och packa in tvålar. Eller så kan man baka.. Nå nej! Inget sånt har jag gjort utan istället packade sig hela lilla familjen i bilen och gasade iväg mot Reso. Det blev snurr i butiker i mylly och rea fynd såklart. Ett av mina fynd blev en vit marmorerad maxi klänning från lindex. Klänningen var så vacker där den hängde så jag bara måsta köpa den till min tur så var den på -70% så det sved inte så mycket i plånboken. Konstaterade då jag provade den att det är en av det svåraste klänningarna att få på sig axelbanden kan man ha i kors och så har den band på ryggen som skall knytas. Hjälp! Det tog en hel evighet att få den på men oj så vacker klänning jag säger då det! Den är värd allt krångel. Lite annat fyndade jag också som ett nytt förkläde och band till tvålarna. Men det får vi ta en annan gång. Kram på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar