.

.

lördag 21 juni 2014

Hårt arbete

Medan många tar det lugnt idag så har jag varit full av energi. Jag har efter många kärror ved fått all ved inkörd och radad och så fick jag fram mina bräden. Dethär med att ha stort hus och mycket utrymme är lite på gott och ont för det samlas lätt en massa saker överallt. Och vips så har man en salig röra att börja få ordning på. 


Nåja fram fick jag alla bräden och inte kunde jag ju sen sluta där. Så jag bar iväg med en hög bräden och så satte jag igång att bygga min länge planerade odlingslåda.


Jag hade tänkt bygga en lång och smal låda att så ringblommor, lavendel och lite andra blommor som jag har tänkt använda i mina tvålar. Nåja den blev lite större än jag hade planerat. Ganska mycket större också..uups! Men det blir nog bra jag har en tanke att bygga upp olika höjder med gamla taktegel. 

Ha en skön kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar