.

.

lördag 14 juni 2014

Hamntorg

Varje torsdag kl.16-20 ordnas det hamntorg här i pargas nere vid gästhamnen. På torget kan du hitta allt mellan himmel och jord. Loppisförsäljare, hantverk, sommar gott, vackra blommor och såklart mina tvålar. Jag kommer nog inte varje torsdag stå och sälja på torget men jag skall försöka mitt bästa att delta så många gånger som möjligt. 

Så nu tycker jag att alla som har ett litet intresse plockar ihop lite loppis grejer eller något annat. Och så bokar du en plats hos torgvärdinnan 0405316042 alla med och hålla liv i vår lilla stad. Dela plats med en kompis så blir det lite billigare om man har lite saker. (Jag delar gärna en loppis plats med någon!)
Dethär är vår chans att visa vad vi går för. Det är nu vi skall aktivera oss och visa att vi ställer upp och vill ha liv och rörelse här i pargas. 

Tack för mig och jag hoppas vi ses nästa torsdag!

En ny produkt från Mellangård är virkade armband. Vad tycks?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar