.

.

lördag 24 augusti 2013

Loppis fynd

Idag åkte min kusin Yanda och jag på en liten loppis tur. Fyndade inte så mycket men kom hem med ett vackert armband med blåa pärlor som passar bra med mitt bud to rose armband. Hittade också en fin poncho som kommer vara perfekt nu då det snart börjar vara kyligt och höst i luften. En liten keramik bytta hittade jag också till en liten slant. Jag hade tänkt stöpa ljus i den men blir nu lite osäker att håller den eller ej. Egentligen var jag ute efter en eller flera hyllor till Essams rum men alltid kan man inte hitta det man vill. 

Men det har varit en fin fin lördag iaf. Tack Yanda för trevligt sällskap. 




1 kommentar:

  1. Snygg poncho, keramik byttan är Ingrid Sandman-Lilius alster samma keramiker som drejat mina keramik tallrikar som finns hemma hos dig. Kram från mamma

    SvaraRadera