.

.

fredag 2 augusti 2013

Buzzador Vanish

Jag har inte kommit mig för att testa Vanish så mycket eftersom vi varit bortresta en del av julimånad. Jag skrev ett inlägg tidigare i juli då jag testade Vanish crystal white som till min förvåning var väldigt bra och jag blev nöjd med resultatet. Från Essams kläder har alla fläckar lossnat då jag tvättat med Vanish. Både gamla fläckar och nya så jag är verkligen positivt överraskad.

Nu har jag även provat Vanish på sittdynorna i vår vita soffa som behöver tvättas en gång i året iaf för att förbli vita. Jag tycker om våra vita soffor men kanske inte det mest praktiska valet då man har barn. Såhär blev resultatet efter att jag tvättat överdragen med Vanish. Först hade jag överdragen i blöt en stund. Efter det tvättade jag dem i 30 grader. Resultatet blev strålande rent! Tummen upp för Vanish! 

Vattnet blev nästan svart då jag hade överdragen i blöt! Usch!


Tadaa! Såhär ren och fin blev soffan. Från och med nu kommer jag använda Vanish. Helt klart mitt nya favorit tvättmedel. Jag tål inte så många tvättmedel utan får utslag av nästan alla tvättmedel men inte Vanish.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar