.

.

onsdag 6 februari 2013

Ordning!

Fick lite, lite ordning i vårt kaos kök. Ni vet alla muffinsformar som åker om kring i lådorna och inte riktigt har någon egen plats iaf inte här hemma hos oss. Men nu har alla muffins formar fått flytta in i en vacker burk som våra vänner hämtade från London. Burken var fylld med super goda kex som för länge sedan blivit uppätna men burken har fått stanna kvar. Svagheten för vackra plåtburkar går lite i släkten helst skall burkarna vara gamla eller speciella. Det där med muffinsformar är knepigt jag köper alltid nya fina och så blir det alltid kvar av mina gamla formar så till sist har jag skåpet fullt av olika formar både storlekar och färger.

Idag kom Essam säng!=) Vi fick några komplikationer med den men nu är den bäddad och där sover en liten älsklings pojke så gott redan. Idag har jag också anmält min grabb till skolan! Oj hjälp va tiden går fort tänk att snart har jag en skolpojke här hemma.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar