.

.

onsdag 27 juni 2012

Vill du slejkas? ...eller ska vi dansa först?

Vill du slejkas?...eller ska vi dansa först? är teaterboulagets sommarpjäs som spelas ute på Lillholmen här i Pargas. Idag var det premiär och jag var på plats i kaffetants teamet. Igår fick jag chansen att se genrepet och det var nog så bra! Tårögd blev jag vi några tillfällen så näsdukar är bra att ha med. Så boka biljetter åt er gott folk medan det ännu finns kvar! Stort tack till teatergänget ni är helt super! Tack Skini och Riddo jag kommer snart igen för denna sommarteater bör man se mer än en gång!


Jag har nu kommit till den tiden i mitt liv då jag faktiskt har lite extra tid så jag passade på och tog min chans och ställde upp som kaffetant några kvällar. Helt otroligt skojigt har det varit och på fredag igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar