.

.

söndag 17 juni 2012

En söndag med bara regn och rusk!

Dagen blir så lång och vad är inte bättre än att åka och shoppa lite en dag som denna söndag.

Några inköp blev det såklart. Till mig skor och en scarf +lite annat. Till Essam nya tossor det är så svårt att hitta snygga tossor i hans storlek. Sedan en födelsedags present för vi skall på kalas imorgon.
Så skönt att gå runt och titta tillsammans med mamma i butiker. Prova lite och fundera vad ser bra ut och va inte. Efter allt shoppande och promenerande åt vi en god middag på rico och satt och njöt av sista timmarna tillsammans med mamma, mommo och svärmor som tyvärr inte ville vara med på bild. =) Men en annan gång sen istället. Med magarna mätta körde vi iväg mot hamnen och jag fick krama om min mamma riktigt ordentligt för denna gång. Snart ses vi igen!

Nu skall jag titta på film och sätta fötterna upp i soffan och vila lite.

Hoppas alla haft ett skönt veckoslut det har iaf jag.

Jaa idag åt vi vår första egen odlade sallad med gurka, tomat, färsk ananas och citron till lunch så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar