.

.

fredag 9 mars 2012

Stinkande disktrasor..

.. det är något jag inte kan tåla och gräsligt fula är det också. Så fick av min mamma för några år sedan min första Ekelund disktrasa som är tillverkad i Sverige. Har sedan det köpt flera. Så smidiga att använda och sen bara att kasta i tvättmaskinen. Ekelunds disktrasor är vävda i 50% bomull och 50% bambuviskos. Super snygga och finns åtminstone att köpa i Servera butiker i Sverige men kan tänka mig att Stockmann även kan ha. ( har inte kollat upp det)

Sen kan man ju förstås sticka eller virka själv men har inte kommit mig för att göra det ännu! Men kanske en vacker dag.

3 kommentarer:

  1. var får man köpa dessa??tycker själv det är äkkligt med vanliga disktrasor usch :/

    SvaraRadera
  2. Har köpt mina i Sverige på Servera men det kan ju vara att Stockmann har av dem här i Finland här inte kollat. Lovar de är värda sitt pris!=)

    SvaraRadera
  3. http://www.linnevaveriet.se/

    På denna sida kan du söka återförsäljare i Finland!

    SvaraRadera