.

.

tisdag 13 mars 2012

Nu är det vår! Punkt slut!

Nu har jag bestämt mig för att plocka fram vår kläderna till min varmblodige son som svetten rinner på varje dag då jag hämtar honom från Bantis.

Essam har en Everest svart/vit rutig jacka med lite gröna detaljer som håller vind och vatten och har varit väldigt bra kvalitet han har haft den ganska länge redan men ännu passar den och ser ut som ny. Sedan köpte jag ett par svarta utebyxor från Lindex som är förstärkta på knän och rumpan. Sedan är det dags att kasta alla svettiga vinter handskar i förvar och plocka fram stjärnvantarna+ofodrade regnhandskar. Fick en chock igår då jag började gräva fram gummi stövlar och jag märkte att essam inte har några passliga gummistövlar och hans regnhandskar var sönder och luktade som två sur strömmingar. Så det blev att inhandla lite nytt idag nu så att jag kan känna mig lugn och veta att han har det han bra där ute i vattenpölarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar