.

.

onsdag 7 mars 2012

Konstigt..

Jag har hela mitt liv varit allergisk för katt och så fort jag kommit in i ett hem där det bor en katt så har jag inom 20-30 minuter hamnat gå ut pga att jag inte fått luft. Min allergi/astma var bättre en tid och jag klarade mig utan mediciner. Blev känsligare igen under graviditeten och har sedan dess reagerat starkt! Men hör och häpna idag satt jag hos min moster (där min kusins inne katt bor) och drack kaffe utan att något hände det är helt otroligt! Jag misstänker att en stor faktor har varit att jag slutade röka den 11.11.2011. Men trodde aldrig att det skulle ändra såhär! =) jippie!

2 kommentarer:

  1. Låter ju jättebra detdär! :) Men int ha du ätit kortison nu efter operationen?? Jag trodde oxå att min allergi mot än det ena o än det andra förvunnit innan jag kopplade ihop att kortisonet jag då åt pga min tarmsjukdom naturligtvis tog bort allergisymtomen oxå ;)
    Heidi :)

    SvaraRadera
  2. Jag äter antibiotika och smärtstillande. Har idag klarat av att äta utan att ha tagit smärtstillande på dagen så börjar vara på bättrings väg! =) Det konstiga var att efter graviditeten så svängde det totalt klarade inte ens att stå nära ett stall eller som då i Fridas bil blev jag jätte dålig då hon hade haft en sadel i bilen någon dag tidigare.

    SvaraRadera