.

.

söndag 21 april 2013

Lite vår!

Nu är har den äntligen kommit våren, värmen, flugorna och blommor! Essam kom in springande idag ropandes "mamma, mamma där är en lila blomma ute!" Sedan gick vi och tittade nere i trädgården och där hittade vi flera blommor. Elias bytte däck på bilen och jag städade undan alla vinter grejer och plockade fram krattan och två trädgårds stolar. Essam sprang runt i skogen och lekte i kojan som han byggt tillsammans med sin kusin igår. Kikade in på vedliders vinden också och där var det relativt snyggt faktiskt. Jag har varit ganska flunssig idag men inte kunde jag hålla mig stilla fast jag planerat det. Blev dock straffad senare på dagen då jag la mig och vila en stund efter maten ( något som jag annars ALDRIG brukar göra) nåja då somnade jag ju såklart och sov i nästan 3 timmar!!

Så en sådan söndag har jag haft! Hur har din söndag varit?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar