.

.

torsdag 11 april 2013

Baka baka..

..liten kaka. Fick lite panik då jag insåg att min älskade man fyller trettio år imorgon. Något måste jag bjuda på så det blev en choko tårta med äppelmos, persika och choklad mousse i. Vi får hoppas den smakar bra och att födelsedags gubben gillar den. =) Fick även smått panik med att hitta en gåva, vad köper man till någon som nog ser till att han köper det han gillar till sig själv!?!

Såhär blev tårtan att se ut. Jag kunde ha kört på det där gamla säkra och spritsat grädde runt men bestämde mig för att dekorera sidorna med smält choklad.

Ha en skön kväll. Själv sitter jag och funderar om jag skall ta och börja koka en sats tvål eller om jag skall låta bli! Hmm...





2 kommentarer:

  1. Den blev ju jättefin!:-)/Y

    SvaraRadera
  2. Mums den ser god ut hade gärna varit med och kalasat på den kram från mamma

    SvaraRadera